CONTRA LA COVID
3 mesos d'assessoria gratuïta!

Image Image

Assessoria laboral i fiscal gratuïta

Des d'ADVOR volem ajudar-vos a optimitzar recursos i fer front a aquests moments d'incertesa davant les conseqüències de les mesures contra la pandèmia de COVID-19. Us oferim el nostre servei de gestió de nòmines, assessoria laboral i fiscal de forma gratuïta durant 3 mesos, amb el compromís de deixar-nos que us acompanyem durant un mínim d'un any de permanència.

Posarem a la vostra disposició la nostra experiència com a gestoria i despatx d'advocats, per fer front a la situació amb les millors garanties.

des de

50,00€

Gratuït 3 mesos!

Compromís de permanència 12 mesos.

Sol·licita informació sense compromís

Fes-nos arribar la teva sol·licitud d'informació a través del següent formulari i ens posarem en contacte el més aviat possible. 

Volem ser al vostre costat

Volem ajudar-vos especialment davant l'impacte que les mesures contra la pandèmia de COVID-19 estan causant al nostre teixit econòmic i empresarial. Per aquest motiu us oferim de forma gratuïta durant 3 MESOS els nostres serveis d'assessoria laboral i fiscal, amb dotze mesos de permanència: perquè tingueu garantit l'accés a un servei imprescindible per fer front a la situació, sense que disposar-ne sigui un problema afegit.  Per ajudar-vos a optimitzar recursos, ser al vostre costat i facilitar-vos les coses davant la situació que vivim.  Empleneu el formulari i feu-nos arribar la vostra sol·licitud d'informació. Indiqueu-nos les dades de la vostra activitat, la vostra forma jurídica, estructura de personal i totes les vostres necessitats, i ens posarem en contacte amb vosaltres de seguida. 

Gestió de personal

  • Contractació
  • Tramitació d’altes i baixes de treballadors
  • Confecció de nòmines
  • Tramitació del pagament de les Cotitzacions
  • Tràmits amb les mútues
  • Redacció de sancions i acomiadaments
  • Obertura de Centres de treball

Recursos Humans

  • Processos de selecció per a la teva empresa

Assessoria Fiscal

L’assessorem amb la planificació i gestió fiscal:

  • Serveis fiscals per autònoms i persones físiques.
  • Altes i baixes d’autònoms i empreses a l’Agència Tributària.
  • Declaracions de la renda i del patrimoni.
  • Declaracions trimestrals, mensuals i anuals: IVA, IRPF i Impost de Societats.
  • Declaració anual d’operacions superiors a 3.005,06 € amb terceres persones.
  • Impost de transmissions patrimonials i actes jurídics documentats.
  • Elaboració i tramitació d’escrits a l’Agència Tributària.
  • Tramitació d’expedients d’ajornament i fraccionament de pagament d’impostos.
  • Assessorament d’inspeccions tributaries.
  • Representacions davant la
  • Delegació d’Hisenda.
  • Assistència a inspeccions.
  • Declaracions de societats.
  • Gestions relatives a la creació, apertura i desenvolupament d’empreses.

Serveis per a PIMEs

Oferim per a la seva empresa o negoci serveis concrets per tal d’agilitzar i gestionar amb major facilitat el seu dia a dia.

COMPARTEIX

Envia aquesta informació a qui li pugui interessar!